woensdag 31 juli 2013

Beeldkoffer

In het tweede semester kregen we de opdracht om een oude koffer nieuw leven in te blazen. We waren vrij in het kiezen van de afbeelding. Er was maar 1 kleine voorwaarde en het was dat we niet commercieel mochten gaan. Dit zie je namelijk veel in de kleuterklas en het is dan ook eens leuk om iets niet commercieel te hebben. Ik heb ervoor gekozen om de koffer in een neutrale achtergrond kleur te schilderen. Ik heb gekozen voor gebroken wit. Dit heb ik gedaan om de aandacht te vestigen op en Elmer de olifant en op de Elmer beer. In deze twee figuren zitten al heel veel kleuren en dan vond ik het niet nodig om nog een kleur in de achtergrond te stoppen.

Dit is mij koffer na het schilderen van de grondlaag.

Hier zie je de Elmer beer van begin tot einde.


En dit is Elmer de olifant van begin tot einde.


Deze koffer krijgt later een leuk plekje in mijn klasje en ik hoop er heel veel mee te kunnen doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten