zondag 5 januari 2014

Peuterstage



De peuterstage vond begin december plaats en dit net na sinterklaas. Het was een kennismaking met de peuterklas. Doordat het een kennismakingstage was, hebben we maar 2 dagen moeten overnemen. Van maandag tot woensdag was het nog observeren en participeren. Af en toe nam ik een activiteit over van de juf, maar het grootste deel kwam haar. Het was ook de bedoeling dat we verder werkten op het thema dat de juf uitwerkte tijdens die week. Bij was het kerst dat uitgewerkt werd. De peuters hebben tijdens de waarneming de kerstboom samen met de juf uitgezet in de klas, dit vonden ze heel plezant. Op donderdag en vrijdag heb ik het dan overgenomen van de juf. Het was een leuke een leerrijke ervaring, maar ik vond het heel moeilijk om verder te werken aan een thema dat van 'iemand anders' is. Tijdens de stage heb ik me niet 100 % mezelf gevoeld en dit zag je ook aan bepaalde elementen van mij. Pas op vrijdag raakte ik echt in mijn ritme en dan was het jammer genoeg al gedaan.



Het was een leerrijke ervaring, maar ik vond het jammer dat er maar twee dagen echt stage was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten